En månad går fort

Men vad det har hänt saker.

Efter fallet-tiden har läkt, i alla fall det såret.

Men vår kära katt, Busan, var tvungen att åka till katthimlen veckan efter pga hjärtsvikt.
Hom blev sjuk, trött och osocial ( värre än vanligt ) och efter tre dagar hade hon även svårt att andas.
Så jag fick tag i en veterinär som kommer hem till en och hjälper till.
Käraste Therese, världens bästa<3 Tusen tack!



Anna, min käraste dotter, bor ju nu som sagt i Karlskrona. "Bara" 50 mil bort.
Har förlovat sig med sin Markus. En kanon-kille. Virkligin!!!!
Svårt att hitta tid att åka ner, men Lina och jag har vår road-trip att se fram emot. Eller hur?



Kalle och Erik glider omkring i Hammarby sjöstad och har det liksom bara fint ihop.
Trivs bra  nya lägenheten, och vem skulle inte det?



Tyvärr så flyttar våra grannar, Kerstin och Bengt, ifrån Krokhöjden. Har sålt sitt hus och flyttar till Västra någon gång i sommar. Bästa grananr vi haft någon gång!

Idag, vernissage i Årsta. Magdalena Blom ställer ut. Ska bli jättekul.



Kommentarer
Postat av: Kalle

Det där är en av mina favoritbilder på mig och karln min!

2010-05-24 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0